OUTLET: Robot sprzątający Xiaomi Roborock S50 z funkcją mopowania - biały
Marka: Roborock Model: S50
Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Roborock S50 jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Sprawdzony Sprzedawca
drRobot.pl jest sprawdzonym sprzedawcą marki Roborock w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
produkt
źródło danych
Opis

OUTLET: Robot sprzątający Xiaomi Roborock S50

Robot sprzątający Xiaomi Roborock S50

Xiaomi Roborock S 50 to robot sprzątający najnowszej generacji. Stanowi udoskonaloną wersję robota Xiaomi Mi Robot. Urządzenie ma możliwość zarówno odkurzania jak i mopowania. Dotychczas aby przełączyć się między trybem odkurzania a mopowania, roboty wymagały usunięcia zbiornika na kurz i zastąpienia go zbiornikiem na wodę. Roborock S50 Sweep One pod tym względem jest urządzeniem innowacyjnym, gdyż zbiorniki mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie, co pozwala na mopowanie bezpośrednio po odkurzaniu. Urządzenie może być sterowane i zarządzane przez aplikację Xiaomi Mi Home, co znacznie zwiększa komfort użytkowania. Zastosowanie zaawansowanego systemu czyszczącego oraz rozmaitych sensorów sprawiło, że Roborock S 50 stanowi urządzenie sprzątające najwyższej jakości, dzięki któremu można skutecznie utrzymywać czystość w domu lub mieszkaniu. Z wykorzystaniem urządzeń typu Amazon Alexa czy też Google Home, istnieje możliwość sterowania robotem za pomocą głosu (na chwilę obecną jedynie w języku angielskim). Wydawane przez robota komunikaty głosowe przekazywane są w języku angielskim, natomiast aplikacja mobilna jest częściowo spolszczona.

Zalety Xiaomi Roborock S50

  • 2w1 - odkurzanie i mopowanie
  • możliwość mopowania bezpośrednio po odkurzaniu
  • wysokie ciśnienie ssania (2000 Pa)
  • aerodynamiczny, szczelny kanał powietrza
  • liczne rozwiązania zapobiegające zaplataniu się włosów
  • zaawansowany system odkurzający i mopujący
  • możliwość monitorowania i sterowania pracą urządzenia poprzez aplikację mobilną
  • ponad 10 różnych czujników umożliwiających pracę urządzenia we wszelkich warunkach
  • duża pojemność baterii (5200 mAh)
  • ładowanie baterii z wykorzystaniem promieniowania podczerwonego
  • możliwość pokonania przeszkód mających do 2 cm wysokości
  • możliwość sterowania głosem
  • filtr EPA E11
  • możliwość ustawiania wirtualnych ścian i stref do których robot nie będzie wjeżdżał z poziomu mapy w aplikacji 

System odkurzający

Roborock S50 jest wyposażony w wysokiej jakości wentylator Nidec, który zasysa 0.67 m³ powietrza na minutę z ciśnieniem wynoszącym maksymalnie 2000 Pa. Aerodynamicznie opływowy kanał powietrzny został zaprojektowany w taki sposób, aby robot był w stanie osiągnąć jak najwyższe ciśnienie statyczne przy jak najmniejszym poziomie hałasu. Wartość osiąganego ciśnienia sprawia, że urządzenie jest w stanie podnieść nawet stalowe kulki. Dzięki temu większość kurzu jest usuwana momentalnie poprzez samo ssanie powietrza. Kurz zalegający np. w szczelinach między kafelkami zbierany jest przez szczotkę główną oraz szczotkę boczną. Szczotka główna, w zależności od rodzaju podłoża po jakim porusza się robot, jest w stanie zmieniać swoją wysokość, dzięki czemu dociera do najgłębszych szczelin. Wszelkie połączenia w strukturze kanału powietrza oraz między kanałem a zbiornikiem na kurz zostały doskonale uszczelnione, aby zapewnić efektywne zasysanie. Wlot na zasysany kurz jest wypełniony miękkim układem zbierającym kurz, który jest połączony z pojemnikiem na kurz za pomocą uszczelki FIP dla elastycznej i doskonałej hermetyczności.

System mopujący

System mopujący robota Roborock S 50 Sweep One został zaprojektowany z wykorzystaniem biochemii botanicznej. System ten ma imitować funkcjonowanie drzew z filtrami jako korzeniami i materiałem mopującym jako liśćmi. Filtry kontrolują przepływ wody między zbiornikiem wodnym, a ściereczką do mopowania (tak samo jak korzenie drzew kontrolują przepływ między wodą zawartą w ziemi a liśćmi), pozwalając na efektywne mopowanie przez 45 do 60 minut. Przesączanie wody jest automatycznie wyłączane kiedy robot stoi w miejscu. Filtr kontroluje przepływ wody, w taki sposób, aby materiał mopujący był wystarczająco nasączony i jednocześnie zapobiega przedostawaniu się zanieczyszczeń w wodzie do ściereczki mopującej. Ściereczka i zbiornik na wodę zostały zaprojektowany w taki sposób aby uniknąć zalegania nieczystości na powierzchni ściereczki co może spowodować zmniejszenie się efektywnej powierzchni mopowania.

Robot Xiaomi Roborock S-50

Robot Xiaomi Mi Robot 2 wyposażony jest w laser LDS o wysokiej precyzji, który skanuje pomieszczenie z prędkością 5 x 360° / sekundę w celu uzyskania informacji o odległości między urządzeniem a ścianami, po czym poprzez algorytm SLAM generowana jest mapa otoczenia. Bazując na wygenerowanej mapie, robot początkowo sprząta wzdłuż krawędzi, a po zakończeniu tej czynności przechodzi do czyszczenia reszty pomieszczenia po specjalnie zaplanowanej trasie ukształtowanej wg. litery "Z", co zwiększa efektywność sprzątania. Robot jest w stanie pokonywać przeszkody położone do 2 cm wyżej od powierzchni po której porusza się urządzenie. Po wjechaniu na dywan, Roborock Sweep One automatycznie aktywuje maksymalną moc ssania w celu zwiększenia efektywności sprzątania, a po zjechaniu z dywanu zostaje przywrócona standardowa moc. Filtry wykorzystane w robocie są klasy E11 (do 95% całkowitej skuteczności filtrowania) i pokryte wodoodpornym teflonem.

Aplikacja mobilna Mi Home

Wykorzystanie aplikacji Xiaomi Mi Home wraz z robotem Roborock S-50 Sweep One umożliwia monitorowanie oraz zdalne sterowanie pracą urządzenia. Aplikacja pozwala na wydzielenie konkretnego pomieszczenia do sprzątnięcia lub też na wysłanie robota w konkretne miejsce na wygenerowanej wcześniej mapie. Mi Home pozwala również manualnie sterować robotem za pomocą joysticka. Aplikacja wyświetla na mapie w czasie rzeczywistym przebieg pracy urządzenia. Możliwe jest także ustawienie pracy robota za pomocą timera. Wszelkie aktualizacje systemu robota odbywają się za pośrednictwem aplikacji. Mi Home pozwala również wprowadzić różne ustawienia jak np. włączenie/wyłączenie trybu maksymalizacji ssania przy wykryciu dywanu.

Aplikacja Mi Home pozwala również na ustawienie na mapie pomieszczenia wirtualnych ścian oraz stref do których robot nie będzie wjeżdżał. W tym celu należy zaktualizować oprogramowanie urządzenia do najnowszej wersji. Następnie w ustawieniach robota należy zaznaczyć opcję "Map saving mode". Mapa pomieszczenia wykonana przez robota przy następnym sprzątaniu zostanie zapisana w aplikacji. W widoku mapy pojawi się opcja "Edit map". Za pomocą tej opcji można na mapie rysować wirtualne ściany oraz wybrać sektory "no-go" do których robot nie będzie wjeżdżał.

Czujniki robota sprzątającego Xiaomi Roborock S50

Xiaomi Mi Robot (Second generation) wyposażony jest w ponad 10 różnych czujników, które sprawiają, że robot jest w stanie pracować w najbardziej skomplikowanym rozkładzie otoczenia.

  • Laserowy czujnik odległości - czujnik laserowy LDS może skanować pomieszczenie z prędkością 5 × 360° / sekundę, aby uzyskać informacje o odległości. Gdy światło lasera uderzy w przeszkodę, w czujniku zostanie utworzony punkt świetlny. W tym samym czasie czujnik obrazu obliczy odległość do środka czujnika w oparciu o ilość pikseli punktu świetlnego
  • Czujnik kolizji - jeśli podczas pracy robot uderzy delikatnie w przeszkodę, obudowa lekko się zdeformuje, co spowoduje naciśnięcie dwóch przycisków na zewnętrznej stronie. Czujnik kolizji działa poprzez wykrywanie, czy przyciski są wciśnięte i lokalizowanie gdzie znajduje się punkt kolizji, aby chronić przedmioty w domu przed uszkodzeniem.
  • Wielokierunkowy czujnik pokrywy zderzaka - na górnej pokrywie laserowego czujnika odległości LDS zamontowany jest wielokierunkowy czujnik zderzaka pokrywy, który wykryje nawet najlżejsze zderzenie na górnej części urządzenia w zakresie 360°, aby zapobiec zakleszczeniu się urządzenia. Może on wytrzymać ponad 100 000 zderzeń.
  • Czujnik ścian - gdy robot wykonuje sprzątanie wzdłuż krawędzi ściany, odległość od niej będzie stale utrzymywana na poziomie 10mm, a wraz z szybko obracającą się szczotką boczną, krawędzie ścian i narożniki zostaną dobrze oczyszczone z kurzu.
  • Czujnik klifowy - 4 czujniki klifowe wykrywają wysokość spadku. Każdy z nich składa się z nadajnika podczerwieni i odbiornika podczerwieni. Są one instalowane na dolnej części robota. Nadajniki wysyłają promieniowanie podczerwone do podłoża w określonych odstępach czasu. Jeśli czas między wysłaniem a otrzymaniem sygnału jest zbyt długi lub odbiorniki nie otrzymają potwierdzenia, oznacza to, że spód odkurzacza znajduje się daleko od ziemi. Może to pomóc w zapobieganiu upadku robota.
  • Czujnik upadku - wykrywa, czy koła są w wciśnięte wgłąb obudowy, aby określić, czy urządzenie działa prawidłowo. Gdy koła nie są uziemione, odkurzacz natychmiast przerywa pracę, znacznie zwiększając bezpieczeństwo podczas obsługi.
  • Drogomierz - licznik przebiegu funkcjonuje w taki sam sposób, jak w pojazdach. Zlicza liczbę obrotów koła i mnoży go przez obwód koła, aby obliczyć przebieg podczas pracy.
  • Żyroskop i akcelerometr - trójosiowy żyroskop wykrywa zmiany kątowe w kierunkach odchylenia / pochylenia / obrotu w celu określenia orientacji odkurzacza, podczas gdy akcelerometr trójosiowy wykrywa przyspieszenie odkurzacza w trzech osiach X / Y / Z, aby określić, czy robot się przechyla lub zderza z jakąkolwiek przeszkodą.
  • Podwójne elektroniczne czujniki kompasu - wyszukują wirtualne ściany za pomocą wykrywania pola magnetycznego. Odkurzacz automatycznie uniknie obszaru wyznaczonego wirtualnymi ścianami, gdy wyczuje ich obecność. Wirtualne ściany mogą być wykorzystane w miejscach, w których urządzenie może utknąć, w celu ustawienia obszaru izolacji i zapewnienia płynnego czyszczenia.
  • Czujnik pojemnika na kurz - filtr obsługuje detekcję pozycji filtra lub pojemnika na kurz poprzez czujnik magnetyczny Halla, który sprawdza, czy użytkownik zainstalował filtr lub pojemnik na kurz, unikając uszkodzenia wentylatora spowodowanego ich brakiem.
  • Czujnik prędkości wentylatora - dokładnie wykrywa prędkość za pomocą impulsów, aby zarejestrować prędkość wentylatora i określić, czy filtr jest zatkany.
  • Czujnik ładowania - wykrywa podczerwień z wysoką precyzją w celu dokładnego lokalizowania stacji ładowania. Zasięg sygnału jest szeroki i znacznie zwiększa wydajność ładowania. Filtr przeciwzakłóceniowy i filtr przeciwpyłowy można z łatwością wyczyścić ręcznie.

Ładowanie baterii

Roborock S50 wyposażony jest w baterię o pojemności 5200 mAh, co pozwala na długą pracę urządzenia. W zestawie razem z robotem znajduje się stacja dokująca, która ładuje baterię robota z wykorzystaniem podczerwieni. Na przedniej części stacji zainstalowana jest czarna maska filtrująca promieniowanie podczerwone, a na tylnej części maski znajduje się nadajnik podczerwieni. Przesyłany z przedniej części sygnał ładowania w podczerwieni (180°) może osiągnąć odległość do 4 m, umożliwiając robotowi zlokalizowanie stacji dokującej z wysoką precyzją. Ładowarka jest wyposażona w niezawodne zabezpieczenie nadprądowe, przepięciowe i przeciwzwarciowe, a zasilacz niskiego napięcia (20 VDC) jest nieszkodliwy dla ludzi i zwierząt domowych.

Wyposażenie standardowe

  • robot Xiaomi Roborock S50
  • szczotka główna i szczotka boczna
  • przystawka do mopowania ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę
  • dwa filtry HEPA (jeden zamontowany + jeden zapasowy)
  • dwie ściereczki do mopowania z mikrofibry (jedna zamontowana + jedna zapasowa)
  • sześć kapsułek do zbiornika na wodę (dwie zamontowane + cztery zapasowe)
  • podręczna szczoteczka do czyszczenia głównej szczotki odkurzającej
  • stacja ładująca
  • przezroczysta silikonowa podstawka do umocowania stacji ładującej
  • kabel zasilający z polską wtyczką
  • wydrukowana instrukcja obsługi w języku polskim

Przydatne samouczki

Opinie
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od drRobot.pl o Roborock Roborock S50 biały
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 93 1240 3943 1111 0010 7895 7708
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 79 zł 44 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów drRobot.pl
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)

Treść gwarancji
  • Postanowienia ogólne
  • 1. Proka sp. z o.o. (siedziba: ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010), zwany dalej Gwarantem, gwarantuje sprawne (zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji obsługi) działanie Produktu wskazanego w Karcie Gwarancyjnej, zwanego dalej Produktem.
  • 2. Okres gwarancji wynosi 2 lata od dnia zakupu Produktu wskazanego na dowodzie zakupu.
  • 3. Gwarancja prowadzona jest w trybie „door-to-door”, tj. reklamowany Produkt transportowany jest do serwisu i od serwisu na koszt Gwaranta.
  • 4. Gwarancja obejmuje wyłącznie Produkty zakupione na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i pochodzące z dystrybucji Gwaranta.
  • 5. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Procedura reklamacyjna
  • 6. Uprawniony z Gwarancji zobowiązany jest do zawiadomienia Gwaranta o niesprawności Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od ujawnienia się wady, za pośrednictwem jednej z poniższych metod:
  • • e-mailem na adres reklamacje@proka.pl
  • • pisemnie na adres Gwaranta: Proka sp. z o.o., ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010.
  • W zgłoszeniu należy podać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu, dane kontaktowe Uprawnionego z Gwarancji, adres do odbioru przesyłki, adres do zwrotu przesyłki, numer Karty Gwarancyjnej oraz dokładny opis usterki. Do zgłoszenia można dołączyć również kopię dowodu zakupu, zdjęcia oraz protokół szkody.
  • 7. Reklamowany Produkt odbierany jest z adresu wskazanego przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu do serwisu ponosi Gwarant.
  • 8. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie lub inne odpowiednie do zabezpieczenia Produktu przed uszkodzeniami na czas transportu. Do przesyłki należy dołączyć Produkt oraz wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria znajdujące się w zestawie.
  • 9. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez Gwaranta w terminie 14 dni od daty dostarczenia Produktu. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od Gwaranta, np. sprowadzenia części zamiennych lub charakteru wady Produktu. Jeżeli usunięcie usterek wymagało będzie dłuższego czasu, Gwarant dołoży wszelkich starań, aby dokonać naprawy w jak najkrótszym czasie.
  • 10. Po naprawie reklamowany Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu od serwisu ponosi Gwarant.
  • Warunki gwarancji
  • 11. Naprawy gwarancyjne wykonywane są tylko, jeżeli do reklamowanego Produktu zostanie dołączona kopia dowodu zakupu oraz oryginał poprawnie, kompletnie i czytelnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej bez skreśleń/poprawek w treści gwarancji. Serwis może odmówić naprawy w przypadku braku tych dokumentów, niewypełnionej Karty Gwarancyjnej lub Karty Gwarancyjnej wypełnionej niepoprawnie, niekompletnie, nieczytelnie lub zawierającej skreślenia/poprawki w treści gwarancji.
  • 12. Poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna musi zawierać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu oraz czytelny podpis Uprawnionego z Gwarancji, potwierdzający zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do Gwarancji.
  • 13. Uprawnionemu z Gwarancji nie przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy lub zwrotu należności, z zastrzeżeniem sytuacji z punktu 14.
  • 14. Jeżeli w okresie gwarancji zostały wykonane trzy istotne naprawy Produktu, a Produkt dalej wykazuje wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem lub gdy Gwarant stwierdzi, że usunięcie wady Produktu jest niemożliwe, to Gwarant wedle własnego uznania może:
  • • wymienić Produkt na nowy,
  • • wymienić Produkt na inny nowy produkt o porównywalnych lub lepszych parametrach,
  • • wymienić Produkt na inny używany produkt w stanie nie gorszym niż produkt reklamowany,
  • • zwrócić pieniądze za reklamowany Produkt. Gwarant ma prawo uwzględnić stopnień zużycia i amortyzację Produktu w okresie gwarancji.
  • 15. Wszystkie wymienione podczas naprawy Produkty lub części stają się własnością Gwaranta.
  • 16. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania Produktu w naprawie licząc od dnia dostarczenia Produktu do serwisu do dnia wykonania naprawy.
  • 17. Gwarancja nie obejmuje:
  • • uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
  • • uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych akcesoriów,
  • • uszkodzeń powstałych w czasie transportu,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (powódź, pożar, zalanie itp.),
  • • czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest Uprawniony z Gwarancji,
  • • czynności związanych z konserwacją Produktu np. czyszczenie, regulacja, wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, żarówki, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne, baterie).
  • 18. W przypadku, gdy serwis uzna zgłoszenie reklamacyjne za bezzasadne (w szczególności np. z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nieobjętego Gwarancją, wygaśnięcie Gwarancji) Uprawniony z Gwarancji zostanie obciążony przez Gwaranta kosztami transportów oraz sprawdzenia Produktu.
  • Postanowienia końcowe
  • 19. Nie wydaje się duplikatów Karty Gwarancyjnej.
  • 20. Stwierdzenie przez serwis napraw, przeróbek, zerwania plomb gwarancyjnych, zmian konstrukcyjnych, zmian oprogramowania, itp. wykonanych samowolnie (tj. nie przez serwis Gwaranta) skutkuje utratą Gwarancji.
  • 21. W celu zachowania najwyższej wydajności Produktu Gwarant zaleca wykonywanie przeglądów technicznych Produktu, co najmniej 1 raz w roku w serwisie Gwaranta. W przypadku Produktów, których praca jest sezonowa (np. ogrzewanie, klimatyzacja), przegląd techniczny powinien odbywać się PRZED sezonem właściwym dla danego Produktu. Wykonanie przeglądu powinno być potwierdzone wpisem w Karcie Gwarancyjnej, z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek, wykonanych napraw i czynności serwisowych.
  • 22. W przypadku sporów z Uprawnionym z Gwarancji niebędącym konsumentem, Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
  • 23. Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
grupa: NST