Marka: Welltec Model: RX3Classic Linia: Probot®
cena katalogowa
€ 391€
€ 312€
Kup dzisiaj  -  dostawa pojutrze
Dostawa: za darmo
Zwrot: za darmo, w ciągu 14 dni
Gwarancja: 5 lat, door-to-door
Płatność online: za darmo
  • Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
  • W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
  • Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
Autoryzowany Sprzedawca
drRobot.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Welltec. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
grupa produktów
TYP
źródło danych
Opis

Robot do mycia okien Welltec Probot® RX3 Classic

Roboty do mycia okien Welltec

Roboty do mycia okien Welltec to nowoczesne urządzenia przeznaczone do dokładnego czyszczenia pionowych gładkich powierzchni takich jak szkło, płytki czy panele. Stanowią idealne rozwiązanie do utrzymania czystości okien i szklanych drzwi, kuchni, łazienek czy witryn wystawowych. Wykorzystują najbardziej innowacyjne i zaawansowane rozwiązania technologiczne dostępne na rynku.

Zalety robota do mycia okien Welltec RX3 Classic

  • 5 lat przyjaznej, pro-Klienckiej gwarancji door-to-door
  • do różnego rodzaju powierzchni
  • czyszczenie na sucho i mokro
  • 9-elementowy zestaw akcesoriów
  • 2 ultradźwiękowe spryskiwacze - przystosowane do stosowania ze środkami do mycia okien
  • najszybszy na rynku - 1,6 min / m²
  • ogromna moc ssąca - aż do 4000 Pa
  • zaawansowany system nawigacji SLAM 4.0
  • 3 ściereczki czyszczące z mikrofibry w zestawie
  • czujnik ciśnienia powietrza - automatyczne dostosowywanie mocy ssącej w zależności od stopnia zabrudzenia
  • czujniki krawędzi - możliwość czyszczenia okien bezramowych
  • zastosowanie do bardzo cienkich szyb - o grubości od 3 mm
  • wbudowany żyroskop
  • wydajny silnik bezszczotkowy
  • napęd gąsienicowy - systematyczne i dokładne czyszczenie w ruchu liniowym
  • cicha praca
  • 4 tryby automatyczne, w tym tryb podwójnego czyszczenia
  • tryb sterowania ręcznego
  • funkcja automatycznego spryskiwania
  • możliwość ręcznego uruchomienia spryskiwaczy
  • automatyczny powrót do punktu początkowego po zakończeniu czyszczenia
  • pilot zdalnego sterowania
  • zdalne sterowanie przez aplikacje WiFi
  • komunikaty głosowe robota w języku polskim z możliwością wyciszenia
  • awaryjne zasilanie akumulatorowe UPS - do 20 minut
  • linka zabezpieczająca z solidnym karabińczykiem i śrubą wkręcaną w robota
  • przewód zasilający, zasilacz i przedłużacz o łącznej długości aż 7,5 m

Robot do mycia okien Welltec RX3 Classic

RX3 Classic to innowacyjny robot do mycia okien Welltec o stylowym i nowoczesnym designie. Urządzenie zostało wyposażone w najwydajniejszy silnik bezszczotkowy. Generuje on ogromną moc ssącą wynoszącą aż do 4000 Pa.

Zaawansowany, gąsienicowy system napędowy umożliwia robotowi bardzo szybkie i wydajne czyszczenie. Urządzenie umyje 1 m² powierzchni w zaledwie 1,6 minuty, co czyni RX3 Classic najszybszym robotem do mycia okien na rynku.

System ssący umożliwia robotowi zachowanie odpowiedniego balansu pomiędzy bezpiecznym utrzymywaniem się na pionowej powierzchni, a swobodą poruszania się po niej. Zapewnia on także odpowiedni docisk ściereczki czyszczącej do mytego obszaru. Wbudowany czujnik ciśnienia powietrza pozwala urządzeniu automatycznie regulować siłę ssącą w zależności od charakteru powierzchni i stopnia jej zabrudzenia.

Welltec RX3 Classic - czyszczenie

Welltec RX3 Classic, może czyścić na sucho i mokro. Mycie na mokro pozwala robotowi osiągnąć najlepsze rezultaty. Wystarczy delikatnie nasączyć ściereczkę płynem do mycia okien i umieścić robota na wybranej powierzchni.

Do utrzymania odpowiedniej wilgotności ściereczki RX3 Classic wykorzystuje 2 ultradźwiękowe spryskiwacze. Dysze spryskiwaczy wytwarzają mgiełkę z cząsteczkami o wielkości zaledwie 12 mikrometrów. Pozwala to równomiernie rozprowadzać odpowiednią ilość płynu na czyszczonej powierzchni. Spryskiwacze przystosowane są do rozpylania nie tylko wody ale i środków czyszczących.

Spryskiwanie może pracować w trybie automatycznym lub być wyłączone. Istnieje także manualnego uruchomienia spryskiwaczy przez użytkownika w zależności od potrzeb.

Czyszczenie na sucho robot wykonuje za pomocą suchej ściereczki i wyłączonych spryskiwaczy. Zalecane jest jako wstępny etap w przypadku bardzo zabrudzonych powierzchni. Tryb ten pozwala usunąć zanieczyszczenia mogące porysować czyszczoną powierzchnie, jak np. piasek czy duże ilości kurzu.

Welltec RX3 Classic - ściereczki

W zestawie z robotem RX3 Classic znajdują się 3 ściereczki czyszczące. Są wykonane z delikatnej mikrofibry zaprojektowanej specjalnie do czyszczenia szklanych powierzchni. Taka ilość ściereczek pozwala często je wymieniać podczas pracy co znacznie podnosi efektywność mycia okien.

Welltec RX3 Classic - system nawigacji

Robot do mycia okien Welltec RX3 Classic posiada niedościgniony, zaawansowany system nawigacji SLAM 4.0. W połączeniu z precyzyjnymi czujnikami krawędzi umożliwia on urządzeniu dokładne określenie położenia brzegów czyszczonej powierzchni.

RX3 Classic po umieszczeniu na środku wybranej powierzchni odnajduje jej brzeg. Następnie porusza się, tworząc inteligentnie zaplanowaną ścieżkę równoległych linii, które systematycznie obejmują całą czyszczoną powierzchnię. Gdy robot zakończy mycie, samodzielnie powraca do punktu początkowego.

Welltec RX3 Classic - tryby pracy

Robot Welltec RX3 Classic posiada 4 automatyczne tryby pracy, obejmujące 3 tryby kierunkowe oraz tryb podwójnego czyszczenia. W trybie kierunkowym (w lewo, w górę lub w prawo) robot przemieszcza się w wyznaczoną stronę i następnie czyści w poziomie od góry do dołu.

Tryb podwójnego czyszczenia zapewnia większą dokładność mycia. W tym trybie robot najpierw porusza się w poziomie z góry na dół, a następnie czyści tę samą powierzchnie drugi raz w pionie od lewej do prawej.

Dostępny jest także tryb sterowania ręcznego. Pozwala on użytkownikowi manualnie określać kierunek, w którym ma poruszać się robot.

Welltec RX3 Classic - sterowanie

Welltec RX3 Classic uruchamia się za pomocą przycisku zasilania na obudowie robota. Jego krótkie wciśnięcie pozwala także włączyć tryb automatycznego sprzątana. Zaawansowanymi funkcjami robota można sterować za pomocą pilota zdalnego sterowania:

  • sterowanie ręczne
  • rozpoczęcie / zatrzymanie czyszczenia
  • automatyczne czyszczenie w lewo
  • automatyczne czyszczenie w górę
  • automatyczne czyszczenie w prawo
  • automatyczne spryskiwanie
  • ręczne spryskiwanie
  • podwójne czyszczenie

Łączność WiFi pozwala także na sterowanie funkcjami robota za pomocą aplikacji mobilnej, w której m.in. odwzorowano funkcjonalność pilota zdalnego sterowania.

O swoim statusie i postępach w czyszczeniu robot RX3 Classic informuje użytkownika za pomocą komend głosowych w języku polskim oraz przy pomocy kolorowego podświetlenia wskaźnika zasilania.

Welltec RX3 Classic - aplikacja WiFi

Aplikacja WiFi umożliwia dostęp do pełnej funkcjonalności robota Welltec RX3 Classic. Aplikacja na systemy Android i iOS pozwala nie tylko zastąpić pilota zdalnego sterowania. Umożliwia także zmianę języka robota, aktualizację oprogramowania, czy wyciszenie komend głosowych.

Welltec RX3 Classic - bezpieczeństwo

W robocie Welltec RX3 Classic zastosowano szereg rozwiązań zapewniających mu bezpieczeństwo podczas pracy na pionowych powierzchniach. Łączna długość przewodu zasilającego, zasilacza i przedłużacza to aż 7,5 m. Umożliwia to urządzeniu pracę w dużej odległości od gniazdka elektrycznego i zmniejsza ryzyko odpięcia okablowania od sieci. Przedłużacz dostarczający robotowi zasilanie jest do niego mocowany za pomocą nakrętki, co uniemożliwia jego przypadkowe odpięcie.

Welltec RX3 Classic jest wyposażony w awaryjne zasilanie akumulatorowe UPS. Dzięki niemu, w sytuacji zaniku zasilania robot będzie w stanie utrzymywać się na czyszczonej powierzchni do 20 minut wykorzystując prąd z wbudowanej baterii.

Dodatkową ochronę robota stanowi także linka zabezpieczająca z wysokimi parametrami udźwigu. Linka wyposażona jest z jednej strony w solidny karabińczyk i końcówkę ze śrubą z drugiej strony, którą wkręca się w obudowe robota. Prawidłowo przymocowana linka zabezpieczy RX3 Classic przed skutkami upadku z dużej wysokości.

Welltec RX3 Classic - zastosowanie

Robot do mycia okien Welltec RX3 Classic przeznaczony jest do dużych, prostokątnych, gładkich pionowych powierzchni takich jak okna, lustra, szyby, płytki, panel ścienne itp. Z powodzeniem sprawdzi się do czyszczenia okien bezramowych i szyb wielowarstwowych. Może być użytkowany na szybach o grubości zaledwie 3 mm.

Welltec RX3 Classic - akcesoria

Wraz z robotem Welltec RX3 Classic dostarczany jest zestaw akcesoriów. Obejmuje on 9 elementów, co w połączeniu z 5-lenią, przyjazną, pro-Kliencką gwarancją door-to-door pozwala na wygodne i spokojne użytkowanie robota przez długi czas.

Zawartość opakowania

  • robot do mycia okien Welltec RX3 Classic
  • przewód zasilający AC - 3 m
  • zasilacz
  • przedłużacz DC - 4,5 m
  • ściereczka czyszcząca - 3 szt.
  • pilot zdalnego sterowania
  • linka zabezpieczająca - 5 m
  • butelka do napełniania zbiorników
  • faktura - w formie elektronicznej
  • papierowa instrukcja obsługi w języku polskim
  • certyfikat gwarancyjny Welltec (5 lat przyjaznej, pro-Klienckiej gwarancji door-to-door)
Do pobrania
Welltec Probot® RX3Classic - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty:€ 0€
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): € 4€ € 0€
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): € 15€ € 0€

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

Ten produkt podlega promocji "darmowy zwrot". Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań - skontaktuj się z nami. Wyślemy kuriera po odbiór produktu na nasz koszt.

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi € 8€.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 5 lat
gwarancja door-to-door - koszt transportu ponosi producent
Treść gwarancji
  • Postanowienia ogólne
  • 1. Producent, Welltec sp. z o.o. (siedziba: ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010), zwany dalej Gwarantem, gwarantuje sprawne (zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji obsługi) działanie Produktu Welltec wskazanego w Certyfikacie Gwarancyjnym, zwanego dalej Produktem.
  • 2. Okres gwarancji uzależniony jest od rodzaju Produktu i został wyszczególniony w sekcji "Okres gwarancji".
  • 3. Gwarancja prowadzona jest w trybie "door-to-door", tj. reklamowany Produkt transportowany jest do serwisu i od serwisu na koszt Gwaranta.
  • 4. Gwarancja obejmuje wyłącznie oryginalne Produkty zakupione na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i pochodzące z dystrybucji Gwaranta.
  • 5. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

  • Okres gwarancji
  • 6. Okresy gwarancji:
  • Rodzaj produktuMaksymalny okres gwarancjiGwarancja PodstawowaGwarancja Wydłużona
    Oczyszczacze powietrza - linia PRO10 lat3 lata7 lat
    Oczyszczacze powietrza - APH353 lata3 latabrak
    Oczyszczacze powietrza - pozostałe6 lat3 lata3 lata
    Nawilżacze powietrza6 lat3 lata3 lata
    Agregaty prądotwórcze, Klimatyzatory przenośne, Koncentratory tlenu, Kostkarki, Nagrzewnice elektryczne, Osuszacze powietrza, Roboty sprzątające, Roboty do okien, Wentylatory5 lat3 lata2 lata
    Mierniki jakości powietrza
    Piloty WiFi
    Pozostałe produkty
    3 lata3 latabrak
  • Niezależnie od rodzaju produktu - okres gwarancji na akcesoria i akumulatory dołączone do Produktu wynosi 1 rok.
  • 7. Gwarancja Podstawowa
  • • Uprawnionemu z Gwarancji przysługuje Gwarancja Podstawowa, przez okres podany w tabeli "Okresy Gwarancji", w kolumnie "Gwarancja Podstawowa", z chwilą nabycia Produktu i nie wymaga od Uprawnionego z Gwarancji spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
  • • Okres Gwarancji Podstawowej liczony jest od dnia zakupu Produktu wskazanego na dowodzie zakupu.
  • 8. Gwarancja Wydłużona
  • • Uprawnionemu z Gwarancji przysługuje Gwarancja Wydłużona, przez okres podany w tabeli "Okresy Gwarancji" w kolumnie "Gwarancja Wydłużona", pod warunkiem:
  • i. wykonywania co najmniej 1 raz w roku Przeglądu Gwarancyjnego w czasie trwania Gwarancji Wydłużonej,
  • ii. nieużytkowania Produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
  • iii. nieużytkowania Produktu w zastosowaniach przemysłowych, komercyjnych, komunalnych lub podobnych lub zastosowaniach o podobnym charakterze bądź intensywności.
  • • Pierwszy Przegląd Gwarancyjny powinien zostać zrealizowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed końcem Gwarancji Podstawowej i nie później niż w ostatnim dniu okresu Gwarancji Podstawowej.
  • • Okres pomiędzy kolejnymi Przeglądami Gwarancyjnymi nie może być krótszy niż 10 miesięcy i nie może być dłuższy niż 12 miesięcy.
  • • Przegląd Gwarancyjny może być zrealizowany tylko przez Autoryzowany Serwis Welltec.
  • • Przeglądy Gwarancyjne są w całości odpłatne, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem Autoryzowanego Serwisu Welltec opublikowanym na stronie welltec.pro. Przegląd Gwarancyjny musi być udokumentowany wpisem w Certyfikacie Gwarancyjnym lub protokołem Autoryzowanego Serwisu Welltec, które powinny być przechowywane przez Uprawnionego z Gwarancji, pod rygorem utraty Gwarancji Wydłużonej.
  • • Niewykonanie Przeglądu Gwarancyjnego w wymaganym terminie wyłącza wszelkie obowiązki Gwaranta, Uprawniony z Gwarancji traci wszelkie prawa wynikające z Gwarancji Wydłużonej, a gwarancja ta wygasa wraz z upływem terminu na wykonanie Przeglądu Gwarancyjnego bez możliwości wznowienia.
  • • Okres Gwarancji Wydłużonej liczony jest od dnia następującego po dniu wygaśnięcia Gwarancji Podstawowej.
  • • Ewentualne koszty transportu związane z Przeglądami Gwarancyjnymi pokrywa Uprawniony z Gwarancji. W przypadku skorzystania z transportu zlecanego przez Gwaranta obowiązują ceny zgodne z aktualnie obowiązującym cennikiem Autoryzowanego Serwisu Welltec opublikowanym na stronie welltec.pro.

  • Procedura reklamacyjna
  • 9. Uprawniony z Gwarancji zobowiązany jest do zawiadomienia Gwaranta o niesprawności Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od ujawnienia się wady, za pośrednictwem jednej z poniższych metod:
  • • formularza reklamacyjnego na stronie welltec.pro/r/reklamacja,
  • • e-mailem na adres [email protected],
  • • pisemnie na adres Gwaranta: Welltec sp. z o.o., ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010.
    W zgłoszeniu należy podać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu, dane kontaktowe Uprawnionego z Gwarancji, adres do odbioru przesyłki, adres do zwrotu przesyłki, numer Karty Gwarancyjnej oraz dokładny opis usterki. Do zgłoszenia można dołączyć również kopię dowodu zakupu, zdjęcia oraz protokół szkody.
  • 10. Reklamowany Produkt odbierany jest z adresu wskazanego przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu do Autoryzowanego Serwisu Welltec ponosi Gwarant.
  • 11. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie lub inne odpowiednie do zabezpieczenia Produktu przed uszkodzeniami na czas transportu. Do przesyłki należy dołączyć Produkt oraz wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria znajdujące się w zestawie.
  • 12. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez Autoryzowany Serwis Welltec w terminie 14 dni od daty dostarczenia Produktu. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od Gwaranta, np. sprowadzenia części zamiennych lub charakteru wady Produktu. Jeżeli usunięcie usterek wymagało będzie dłuższego czasu, Gwarant dołoży wszelkich starań, aby dokonać naprawy w jak najkrótszym czasie.
  • 13. Po naprawie reklamowany Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu od Autoryzowanego Serwisu Welltec ponosi Gwarant.

  • Warunki gwarancji
  • 14. Naprawy gwarancyjne wykonywane są tylko, jeżeli do reklamowanego Produktu zostanie dołączona kopia dowodu zakupu oraz oryginał poprawnie, kompletnie i czytelnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej bez skreśleń/poprawek w treści gwarancji. Autoryzowany Serwis Welltec może odmówić naprawy w przypadku braku tych dokumentów, niewypełnionej Karty Gwarancyjnej lub Karty Gwarancyjnej wypełnionej niepoprawnie, niekompletnie, nieczytelnie lub zawierającej skreślenia/poprawki w treści gwarancji.
  • 15. Poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna musi zawierać: oryginalną naklejkę hologramową z numerem gwarancji, nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu oraz czytelny podpis Uprawnionego z Gwarancji, potwierdzający zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do Gwarancji.
  • 16. Uprawnionemu z Gwarancji nie przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy lub zwrotu należności, z zastrzeżeniem sytuacji z punktu 17.
  • 17. Jeżeli w okresie gwarancji zostały wykonane trzy naprawy Produktu, a Produkt dalej wykazuje wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem lub gdy Gwarant stwierdzi, że usunięcie wady Produktu jest niemożliwe, to Gwarant wedle własnego uznania może:
  • • wymienić Produkt na nowy,
  • • wymienić Produkt na inny nowy produkt o porównywalnych lub lepszych parametrach,
  • • wymienić Produkt na inny używany produkt w stanie nie gorszym niż produkt reklamowany,
  • • zwrócić pieniądze za reklamowany Produkt. Gwarant ma prawo uwzględnić stopnień zużycia i amortyzację Produktu w okresie gwarancji.
  • 18. Wszystkie wymienione podczas naprawy Produkty lub części stają się własnością Gwaranta.
  • 19. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania Produktu w naprawie licząc od dnia dostarczenia Produktu do Autoryzowanego Serwisu Welltec do dnia wykonania naprawy.
  • 20. Gwarancja nie obejmuje:
  • • uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
  • • uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych akcesoriów,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (powódź, pożar, zalanie itp.),
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania Produktu w zastosowaniach przemysłowych, komercyjnych, komunalnych lub podobnych lub zastosowaniach o podobnym charakterze bądź intensywności
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania Produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
  • • uszkodzeń powstałych w czasie transportu,
  • • czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest Uprawniony z Gwarancji,
  • • czynności związanych z konserwacją Produktu np.: przeglądy, czyszczenie, regulacja,
  • • wymiany elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, żarówki, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne, baterie).
  • 21. W przypadku, gdy Autoryzowany Serwis Welltec uzna zgłoszenie reklamacyjne za bezzasadne (w szczególności np. z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nieobjętego Gwarancją, wygaśnięcie Gwarancji) Uprawniony z Gwarancji zostanie obciążony przez Gwaranta kosztami transportów oraz sprawdzenia Produktu zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem Autoryzowanego Serwisu Welltec opublikowanym na stronie welltec.pro.
  • 22. Nie wydaje się duplikatów Karty Gwarancyjnej.

  • Postanowienia końcowe
  • 23. Stwierdzenie przez Autoryzowany Serwis Welltec napraw, przeróbek, zmian konstrukcyjnych, zmian oprogramowania, itp. wykonanych samowolnie (tj. nie przez Autoryzowany Serwis Welltec) skutkuje utratą Gwarancji.
  • 24. W celu zachowania najwyższej wydajności Produktu, niezależnie od warunków Gwarancji, Gwarant zaleca wykonywanie przeglądów technicznych Produktu, co najmniej 1 raz w roku w Autoryzowanym Serwisie Welltec. W przypadku Produktów, których praca jest sezonowa (np. ogrzewanie, klimatyzacja), przegląd techniczny powinien odbywać się PRZED sezonem właściwym dla danego Produktu. Wykonanie przeglądu powinno być potwierdzone wpisem w Certyfikacie Gwarancyjnym, z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek, wykonanych napraw i czynności serwisowych.
  • 25. W zakresie, na jaki zezwalają obowiązujące przepisy prawa, Gwarant nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności ani wprost, ani w sposób dorozumiany za żadne: utraty korzyści, możliwości korzystania z Produktu, funkcjonalności, umów, transakcji, przychodów lub przewidywanych oszczędności, zwiększone koszty lub wydatki ani za żadną inną pośrednią, wynikową lub szczególną stratę albo szkodę.
  • 26. W zakresie, na jaki zezwalają obowiązujące przepisy prawa, odpowiedzialność Gwaranta ograniczona będzie do wartości Produktu w dniu zakupu.
  • 27. W przypadku sporów z Uprawnionym z Gwarancji niebędącym konsumentem, Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
  • 28. Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
1 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (0 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od drRobot.pl o RX3 Classic
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi