Marka: Welltec Model: R8.Classic
2 790 zł
2 250 zł
Kup dzisiaj  -  dostawa we wtorek
Dostawa: za darmo
Zwrot: za darmo, w ciągu 14 dni
Gwarancja: 5 lat, door-to-door
Płatność online: za darmo
  • Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
  • W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
  • Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
Autoryzowany Sprzedawca
drRobot.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Welltec w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
grupa produktów
TYP
źródło danych
Opis

Robot sprzątający Welltec R8 Classic

Roboty sprzątające Welltec

Roboty sprzątające Welltec to nowoczesne urządzenia automatycznie odkurzające i mopujące podłogi. Wykorzystują najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne dostępne na rynku. Urządzenia marki są niedoścignione w dziedzinie nawigacji, czujników i oprogramowania.

Zalety robota sprzątającego Welltec R8 Classic

  • 5 lat przyjaznej, pro-Klienckiej gwarancji door-to-door
  • 2w1 - odkurzanie i mopowanie
  • duży 30-elementowy zestaw akcesoriów
  • zaawansowany system nawigacji laserowej LDS 8.0 - zwiększona wydajność mapowania o 33%
  • czujniki antykolizyjne, klifowe i odległości
  • wydajny japoński silnik bezszczotkowy Nidec®
  • pojemny akumulator - do 250 minut pracy na jednym ładowaniu
  • obszar sprzątania do 250 m²
  • ogromna moc ssąca - aż do 2700 Pa
  • 3-stopniowa regulacja siły ssącej
  • 4-stopniowa regulacja intensywności mopowania
  • możliwość jednoczesnego odkurzania i mopowania
  • funkcja dokładnego mopowania w schemacie jodełki
  • funkcja zwiększania mocy ssącej na dywanach
  • logiczne sprzątanie - od krawędzi pomieszczenia do środka
  • różne tryby sprzątania: pełne, wybranych pomieszczeń, wyznaczonej strefy, sprzątanie punktowe
  • pilot zdalnego sterowania
  • zdalne sterowanie przez aplikacje WiFi
  • możliwość sterowania głosowego za pośrednictwem aplikacji przez Amazon Alexa i Google Assistant
  • komunikaty głosowe robota w języku polskim z możliwością wyciszenia
  • automatyczne tworzenie mapy z podziałem na pomieszczenia z możliwością edycji
  • opcja ograniczania sprzątania poprzez tworzenie zakazanych stref i wirtualnych ścian
  • możliwość wydzielania stref z blokadą mopowania
  • tworzenie szczegółowych harmonogramów pracy
  • potrójna filtracja - filtr wstępny, gąbkowy i HEPA

Robot sprzątający Welltec R8 Classic

R8 Classic to robot sprzątający Welltec o stylowym, nowoczesnym designie, który został wyposażony w najwydajniejszy silnik bezszczotkowy japońskiej marki Nidec®. Generuje on ogromną moc ssącą wynoszącą do 2700 Pa.

Jeden z najpojemniejszych akumulatorów na rynku umożliwia robotowi pracę do 250 minut na jednym ładowaniu, dzięki czemu maszyna świetnie sprawdzi się do sprzątania dużych obszarów, nawet o powierzchni do 250 m².

R8 Classic - sprzątanie

Welltec R8 Classic, dzięki hybrydowemu zbiornikowi na kurz i wodę, posiada możliwość jednoczesnego odkurzania i mopowania. Pozwala to zaoszczędzić 50% czasu na sprzątanie. Siłę ssącą można regulować w 3 stopniach, a intensywność mopowania w 4.

Robot podczas sprzątania porusza się w sposób logiczny - od krawędzi pomieszczenia do jego środka. Szczotka boczna o długim włosiu wymiata zanieczyszczenia z brzegu pod nadjeżdżającego robota, a te przy pomocy szczotki głównej są zasysane do zbiornika. Następnie, umiejscowiona w tylnej części maszyny nakładka do mopowania dozująca wodę ze ściereczką dokładnie przemywa podłogę.

Aby robot tylko odkurzał, wystarczy przed jego uruchomieniem zdemontować nakładkę mopującą. Jest to zalecany tryb pracy w pomieszczeniach z wykładziną lub dywanami. Welltec R8 Classic posiada unikalną funkcję wykrywania dywanów. Dzięki niej odkurzacz automatycznie zwiększa moc ssącą po wykryciu dywanu. 

Dla dokładnego usuwania zabrudzeń R8 Classic posiada niezależną funkcję mopowania, w którym robot porusza się w schemacie jodełki, dokładnie przecierając kilkukrotnie czyszczone miejsca pod różnymi kątami.

Welltec R8 Classic - system nawigacji

Robot sprzątający Welltec R8 Classic posiada niedościgniony, zaawansowany system nawigacji LDS 8.0 zwiększający wydajność mapowania o 33%. System ten charakteryzuje najwyższa precyzja i szybkość działania. Odkurzacz jest w stanie stworzyć dokładną mapę i automatycznie podzielić na niej pomieszczenia. Dookólne skanowanie laserowe 360° jest odporne na zakłócenia, takie jak jasne światło czy czarne ściany.

Laser LDS 8.0 generuje tak dokładne mapy, że nawet po ręcznym przeniesieniu robota w inne miejsce, w ciągu kilku sekund wyznaczy on swoją pozycję na mapie.

Skaner laserowy w połączeniu z czujnikami antykolizyjnymi, klifowymi i odległości oraz z inteligentnym oprogramowaniem umożliwia robotowi R8 Classic precyzyjne określenie swojego położenia i położenia innych obiektów w pomieszczeniu. Pozwala to zaplanować optymalną trasę sprzątania pokrywającą maksymalny możliwy obszar.

Welltec R8 Classic - pokonywanie przeszkód

Robot sprzątający Welltec R8 Classic może pokonywać progi o wysokości do 2 cm. Wysokość robota wynosi zaledwie 9,8 cm, co sprawia, że jest najniższym robotem z nawigacją laserową. Niski wzrost pozwala maszynie sprzątać także pod meblami.

Welltec R8 Classic - potrójna filtracja

Welltec R8 Classic został wyposażony w komplet filtrów, na który składają się: filtr wstępny, filtr gąbkowy oraz filtr HEPA. 3-stopniowa filtracja sprawia, że zebrany podczas sprzątania kurz pozostanie w zbiorniku, co pozwala zachować jeszcze większą higienę w domu.

Welltec R8 Classic - sterowanie

Funkcjami Welltec R8 Classic można sterować za pomocą przycisków na obudowie odkurzacza i pilotem zdalnego sterowania. Pilot pozwala m.in. na manualne sterowanie położeniem robota, czy ustawienie intensywności mopowania i odkurzania. Łączność WiFi pozwala także na sterowanie funkcjami odkurzacza za pomocą aplikacji mobilnej, w tym za pomocą poleceń głosowych przez Amazon Alexa i Google Assistant

O swoim statusie i postępach w sprzątaniu robot R8 Classic informuje użytkownika za pomocą komend głosowych w języku polskim oraz przy pomocy wskaźników z kolorowym podświetleniem. Komendy głosowe mogą być wyciszone za pomocą przycisku na pilocie lub w aplikacji mobilnej.

Welltec R8 Classic - aplikacja WiFi

Aplikacja WiFi umożliwia dostęp do pełnej funkcjonalności robota Welltec R8 Classic. W aplikacji na systemy Android i iOS można podglądać i edytować mapy zapisane w pamięci urządzenia, określić położenie odkurzacza, wybierać zaawansowane tryby sprzątania i określać miejsca, w których robot ma nie sprzątać. Użytkownik może zmieniać ustawienia funkcji wykrywania dywanów czy określać intensywność odkurzania i mopowania. Przez aplikacje można nawet zaprogramować szczegółowy harmonogram, dowolnie dobierając godziny i dni sprzątania, z podziałem na miejsca oraz określić poziomy intensywności sprzątania dla każdego z miejsc.

Welltec R8 Classic - tryby sprzątania

  • pełne sprzątanie - domyślny tryb pracy robota - maszyna sprząta po kolei wszystkie zmapowane pomieszczenia, ustawiając ich kolejność w sposób automatyczny - istnieje możliwość zmiany kolejności w aplikacji
  • sprzątanie wybranych pomieszczeń - robot sprząta tylko wybrane w aplikacji jedno lub więcej pomieszczeń
  • sprzątanie strefy - robot sprząta tylko w granicach strefy określonej na mapie w aplikacji, która może obejmować kilka pomieszczeń lub ich niewielkie fragmenty
  • sprzątanie punktowe - robot sprząta obszar dookoła określonego na mapie w aplikacji punktu o powierzchni 1,5 m² - tryb ten można także uruchomić za pomocą pilota - wystarczy przenieść odkurzacz w pożądane miejsce lub poprowadzić go za pomocą manualnego sterowania
  • sprzątanie z mopowaniem - robot odkurza i mopuje równocześnie po zainstalowaniu do zbiornika hybrydowego modułu mopującego
  • mopowanie w jodełkę - robot mopuje każde miejsce poruszając się w schemacie jodełki, kilkukrotnie przejeżdżając po nim pod różnymi kątami - zwiększa to znacznie skuteczność czyszczenia podłóg z trudniejszych zabrudzeń - tryb ten można uruchomić za pomocą pilota i z poziomu aplikacji - w tym trybie robot nie odkurza

Welltec R8 Classic - możliwości ograniczenia sprzątania

  • strefy zakazane - wyznaczanie na mapie w aplikacji do 10 stref, do których robot nie będzie mógł wjechać
  • strefy z blokadą mopowania - wyznaczanie osobnych stref na mapie w aplikacji, w których robot nie będzie mopował - szczególnie przydatne w pomieszczeniach z dywanami i wykładzinami
  • wirtualne ściany - wyznaczanie na mapie w aplikacji wirtualnych ścian, które zapobiegną wjeżdżaniu robota w potencjalnie niebezpieczne miejsca

Welltec R8 Classic - akcesoria

Wraz z robotem Welltec R8 Classic dostarczany jest jeden z największych na rynku zestaw akcesoriów. Obejmuje on 30 elementów, co w połączeniu z 5-lenią, przyjazną, pro-Kliencką gwarancją door-to-door pozwala na wygodne i spokojne użytkowanie odkurzacza przez wiele lat.

Zawartość opakowania

  • robot sprzątający Welltec R8 Classic
  • stacja ładująca
  • przewód zasilający
  • zbiornik hybrydowy 2w1
  • moduł mopujący
  • pilot zdalnego sterowania z bateriami
  • ściereczka mopująca - 5 szt.
  • szczotka główna - 2 szt.
  • szczotka boczna - 5 szt.
  • szczotka do czyszczenia
  • filtr HEPA - 5 szt.
  • filtr gąbkowy - 5 szt.
  • środek czyszczący Kleen Purgatis Blue Star 200 ml - 1szt.
  • sprężone powietrze w sprayu 400 ml - 1 szt.
  • faktura - w formie elektronicznej
  • papierowa instrukcja obsługi w języku polskim
  • certyfikat gwarancyjny Welltec (5 lat przyjaznej, pro-Klienckiej gwarancji door-to-door)
Do pobrania
Welltec R8.Classic - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 18 zł 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 67 zł 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

Ten produkt podlega promocji "darmowy zwrot". Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań - skontaktuj się z nami. Wyślemy kuriera po odbiór produktu na nasz koszt.

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 36 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.

Gwarancja
Gwarancja: 5 lat
gwarancja door-to-door - koszt transportu ponosi producent
Treść gwarancji
  • Postanowienia ogólne
  • 1. Producent, Welltec sp. z o.o. (siedziba: ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010), zwany dalej Gwarantem, gwarantuje sprawne (zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji obsługi) działanie Produktu Welltec wskazanego w Certyfikacie Gwarancyjnym, zwanego dalej Produktem.
  • 2. Okres gwarancji uzależniony jest od rodzaju Produktu i został wyszczególniony w sekcji "Okres gwarancji".
  • 3. Gwarancja prowadzona jest w trybie "door-to-door", tj. reklamowany Produkt transportowany jest do serwisu i od serwisu na koszt Gwaranta.
  • 4. Gwarancja obejmuje wyłącznie oryginalne Produkty zakupione na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i pochodzące z dystrybucji Gwaranta.
  • 5. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

  • Okres gwarancji
  • 6. Okresy gwarancji:
  • • Rodzaj produktu / Maksymalny okres gwarancji / Gwarancja Podstawowa / Gwarancja Wydłużona
  • • Oczyszczacze powietrza - linia PRO / 10 lat / 3 lata / 7 lat
  • • Oczyszczacze powietrza - APH35 / 3 lata / 3 lata / brak
  • • Oczyszczacze powietrza - pozostałe / 6 lat / 3 lata / 3 lata
  • • Nawilżacze powietrza / 6 lat / 3 lata / 3 lata
  • • Koncentratory tlenu, Osuszacze powietrza, Klimatyzatory przenośne, Roboty sprzątające / 5 lat / 3 lata / 2 lata
  • • Nagrzewnice elektryczne, Mierniki jakości powietrza, Piloty WiFi, Pozostałe produkty / 3 lata / 3 lata / brak
  • • Niezależnie od rodzaju produktu - okres gwarancji na akcesoria i akumulatory dołączone do Produktu wynosi 1 rok.
  • 7. Gwarancja Podstawowa
  • • Uprawnionemu z Gwarancji przysługuje Gwarancja Podstawowa, przez okres podany w tabeli "Okresy Gwarancji", w kolumnie "Gwarancja Podstawowa", z chwilą nabycia Produktu i nie wymaga od Uprawnionego z Gwarancji spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
  • • Okres Gwarancji Podstawowej liczony jest od dnia zakupu Produktu wskazanego na dowodzie zakupu.
  • 8. Gwarancja Wydłużona
  • • Uprawnionemu z Gwarancji przysługuje Gwarancja Wydłużona, przez okres podany w tabeli "Okresy Gwarancji" w kolumnie "Gwarancja Wydłużona", pod warunkiem:
  • i. wykonywania co najmniej 1 raz w roku Przeglądu Gwarancyjnego w czasie trwania Gwarancji Wydłużonej,
  • ii. nieużytkowania Produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
  • iii. nieużytkowania Produktu w zastosowaniach przemysłowych, komercyjnych, komunalnych lub podobnych lub zastosowaniach o podobnym charakterze bądź intensywności.
  • • Pierwszy Przegląd Gwarancyjny powinien zostać zrealizowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed końcem Gwarancji Podstawowej i nie później niż w ostatnim dniu okresu Gwarancji Podstawowej.
  • • Okres pomiędzy kolejnymi Przeglądami Gwarancyjnymi nie może być krótszy niż 10 miesięcy i nie może być dłuższy niż 12 miesięcy.
  • • Przegląd Gwarancyjny może być zrealizowany tylko przez Autoryzowany Serwis Welltec.
  • • Przeglądy Gwarancyjne są w całości odpłatne, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem Autoryzowanego Serwisu Welltec opublikowanym na stronie welltec.pro. Przegląd Gwarancyjny musi być udokumentowany wpisem w Certyfikacie Gwarancyjnym lub protokołem Autoryzowanego Serwisu Welltec, które powinny być przechowywane przez Uprawnionego z Gwarancji, pod rygorem utraty Gwarancji Wydłużonej.
  • • Niewykonanie Przeglądu Gwarancyjnego w wymaganym terminie wyłącza wszelkie obowiązki Gwaranta, Uprawniony z Gwarancji traci wszelkie prawa wynikające z Gwarancji Wydłużonej, a gwarancja ta wygasa wraz z upływem terminu na wykonanie Przeglądu Gwarancyjnego bez możliwości wznowienia.
  • • Okres Gwarancji Wydłużonej liczony jest od dnia następującego po dniu wygaśnięcia Gwarancji Podstawowej.
  • • Ewentualne koszty transportu związane z Przeglądami Gwarancyjnymi pokrywa Uprawniony z Gwarancji. W przypadku skorzystania z transportu zlecanego przez Gwaranta obowiązują ceny zgodne z aktualnie obowiązującym cennikiem Autoryzowanego Serwisu Welltec opublikowanym na stronie welltec.pro.
  • Procedura reklamacyjna
  • 9. Uprawniony z Gwarancji zobowiązany jest do zawiadomienia Gwaranta o niesprawności Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od ujawnienia się wady, za pośrednictwem jednej z poniższych metod:
  • • formularza reklamacyjnego na stronie welltec.pro/r/reklamacja,
  • • e-mailem na adres reklamacje@welltec.pro,
  • • pisemnie na adres Gwaranta: Welltec sp. z o.o., ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010.
  • W zgłoszeniu należy podać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu, dane kontaktowe Uprawnionego z Gwarancji, adres do odbioru przesyłki, adres do zwrotu przesyłki, numer Karty Gwarancyjnej oraz dokładny opis usterki. Do zgłoszenia można dołączyć również kopię dowodu zakupu, zdjęcia oraz protokół szkody.
  • 10. Reklamowany Produkt odbierany jest z adresu wskazanego przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu do Autoryzowanego Serwisu Welltec ponosi Gwarant.
  • 11. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie lub inne odpowiednie do zabezpieczenia Produktu przed uszkodzeniami na czas transportu. Do przesyłki należy dołączyć Produkt oraz wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria znajdujące się w zestawie.
  • 12. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez Autoryzowany Serwis Welltec w terminie 14 dni od daty dostarczenia Produktu. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od Gwaranta, np. sprowadzenia części zamiennych lub charakteru wady Produktu. Jeżeli usunięcie usterek wymagało będzie dłuższego czasu, Gwarant dołoży wszelkich starań, aby dokonać naprawy w jak najkrótszym czasie.
  • 13. Po naprawie reklamowany Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu od Autoryzowanego Serwisu Welltec ponosi Gwarant.

  • Warunki gwarancji
  • 14. Naprawy gwarancyjne wykonywane są tylko, jeżeli do reklamowanego Produktu zostanie dołączona kopia dowodu zakupu oraz oryginał poprawnie, kompletnie i czytelnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej bez skreśleń/poprawek w treści gwarancji. Autoryzowany Serwis Welltec może odmówić naprawy w przypadku braku tych dokumentów, niewypełnionej Karty Gwarancyjnej lub Karty Gwarancyjnej wypełnionej niepoprawnie, niekompletnie, nieczytelnie lub zawierającej skreślenia/poprawki w treści gwarancji.
  • 15. Poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna musi zawierać: oryginalną naklejkę hologramową z numerem gwarancji, nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu oraz czytelny podpis Uprawnionego z Gwarancji, potwierdzający zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do Gwarancji.
  • 16. Uprawnionemu z Gwarancji nie przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy lub zwrotu należności, z zastrzeżeniem sytuacji z punktu 17.
  • 17. Jeżeli w okresie gwarancji zostały wykonane trzy naprawy Produktu, a Produkt dalej wykazuje wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem lub gdy Gwarant stwierdzi, że usunięcie wady Produktu jest niemożliwe, to Gwarant wedle własnego uznania może:
  • • wymienić Produkt na nowy,
  • • wymienić Produkt na inny nowy produkt o porównywalnych lub lepszych parametrach,
  • • wymienić Produkt na inny używany produkt w stanie nie gorszym niż produkt reklamowany,
  • • zwrócić pieniądze za reklamowany Produkt. Gwarant ma prawo uwzględnić stopnień zużycia i amortyzację Produktu w okresie gwarancji.
  • 18. Wszystkie wymienione podczas naprawy Produkty lub części stają się własnością Gwaranta.
  • 19. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania Produktu w naprawie licząc od dnia dostarczenia Produktu do Autoryzowanego Serwisu Welltec do dnia wykonania naprawy.
  • 20. Gwarancja nie obejmuje:
  • • uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
  • • uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych akcesoriów,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (powódź, pożar, zalanie itp.),
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania Produktu w zastosowaniach przemysłowych, komercyjnych, komunalnych lub podobnych lub zastosowaniach o podobnym charakterze bądź intensywności,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku użytkowania Produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
  • • uszkodzeń powstałych w czasie transportu,
  • • czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest Uprawniony z Gwarancji,
  • • czynności związanych z konserwacją Produktu np.: przeglądy, czyszczenie, regulacja,
  • • wymiany elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, żarówki, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne, baterie).
  • 21. W przypadku, gdy Autoryzowany Serwis Welltec uzna zgłoszenie reklamacyjne za bezzasadne (w szczególności np. z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nieobjętego Gwarancją, wygaśnięcie Gwarancji) Uprawniony z Gwarancji zostanie obciążony przez Gwaranta kosztami transportów oraz sprawdzenia Produktu zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem Autoryzowanego Serwisu Welltec opublikowanym na stronie welltec.pro.

  • Postanowienia końcowe
  • 22. Nie wydaje się duplikatów Karty Gwarancyjnej.
  • 23. Stwierdzenie przez Autoryzowany Serwis Welltec napraw, przeróbek, zmian konstrukcyjnych, zmian oprogramowania, itp. wykonanych samowolnie (tj. nie przez Autoryzowany Serwis Welltec) skutkuje utratą Gwarancji.
  • 24. W celu zachowania najwyższej wydajności Produktu, niezależnie od warunków Gwarancji, Gwarant zaleca wykonywanie przeglądów technicznych Produktu, co najmniej 1 raz w roku w Autoryzowanym Serwisie Welltec. W przypadku Produktów, których praca jest sezonowa (np. ogrzewanie, klimatyzacja), przegląd techniczny powinien odbywać się PRZED sezonem właściwym dla danego Produktu. Wykonanie przeglądu powinno być potwierdzone wpisem w Certyfikacie Gwarancyjnym, z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek, wykonanych napraw i czynności serwisowych.
  • 25. W zakresie, na jaki zezwalają obowiązujące przepisy prawa, Gwarant nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności ani wprost, ani w sposób dorozumiany za żadne: utraty korzyści, możliwości korzystania z Produktu, funkcjonalności, umów, transakcji, przychodów lub przewidywanych oszczędności, zwiększone koszty lub wydatki ani za żadną inną pośrednią, wynikową lub szczególną stratę albo szkodę.
  • 26. W zakresie, na jaki zezwalają obowiązujące przepisy prawa, odpowiedzialność Gwaranta ograniczona będzie do wartości Produktu w dniu zakupu.
  • 27. W przypadku sporów z Uprawnionym z Gwarancji niebędącym konsumentem, Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
  • 28. Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Opinie
średnia ocena: 5,00 na 1 opinii Napisz opinię
Opinia od drRobot.pl o Welltec R8.Classic
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinie o produktach Welltec z tej samej kategorii
Opinia od Marcin o wystawiona 2 tygodnie temu
Genialny sprzęt. Posiada wszystko to, co należy. Super zestaw akcesoriów, nie trzeba nic dokupywać. Polecam!

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Kacper o wystawiona 2 tygodnie temu
Rewelacja! Oby było więcej takich sprzętów!
Zalety:
  • + szybka praca
  • + bezawaryjność
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek