stan false |
marka |
typ usługi naprawa |
źródło danych |
część do ustalenia przez serwis |
pasuje do marki Roborock |
pasuje do modelu S50, S55 |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Naprawa robota Roborock
Naprawa robota Roborock
Przedmiotem usługi jest przywrócenie do sprawności robota marki Roborock o modelu S50 lub S55. W notatce do zamówienia konieczne jest podanie:
- modelu urządzenia
- kodu błędu komunikowanego przez robota (o ile taki komunikat występuje)
- opis usterki
Na paczce przesyłanej do serwisu prosimy o zamieszczenie numeru zamówienia dotyczącego naprawy urządzenia. Numer ten zostanie podany w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia.
Jeśli diagnoza w naszym serwisie wskaże na inne usterki (bądź dodatkowe), skontaktujemy się telefonicznie przed podjęciem naprawy. Na naprawione elementy udzielamy 6 miesięcy gwarancji oraz oferujemy 10% rabatu na kolejne naprawy i materiały eksploatacyjne w okresie trwania gwarancji. Dodatkowo oferujemy filtry w cenie 35 zł za sztukę (60 zł - 2 szt.).
Serwis robotów Roborock
Profesjonalny serwis robotów drRobot.pl - to pełen zakres usług (serwis robotów, naprawa robotów, części zamienne i akcesoria) związanych z naprawą i serwisem robotów sprzątających, odkurzających, myjących i koszących. Specjalizujemy się w naprawie robotów Roborock, a wiedza naszych serwisantów oparta na wieloletnim doświadczeniu pozwala rozwiązać każdy problem z tymi urządzeniami. Zawsze zalecamy wykorzystanie oryginalnych części zamiennych i akcesoriów dostarczanych nam przez producentów, jednak na życzenie Klienta w niektórych przypadkach możliwe jest wykorzystanie zamienników.
Procedura serwisowa
- Wycena usługi pod adresem [email protected]. W wiadomości powinny sie znaleźć:
- model urządzenia
- kod błędu (jeśli występuje)
- opis usterki
- Transport urządzenia do serwisu drRobot.pl
- Przyjęcie urządzenia i ewentualne czyszczenie (jeśli zostało zlecone)
- Diagnoza, sprawdzenie i testy urządzenia
- Wymiana lub naprawa (w zależności od zamówienia)
- Testy sprawności
- Wysyłka danych do płatności do Klienta na wskazany adres mailowy
- Transport urządzenia do Klienta
Czas wykonania usługi
Czas potrzebny na naprawę lub wymianę części uzależniony jest od typu usługi i dostępności części zamiennych. Zwykle naprawa zajmuje do 7 dni roboczych, jednak w przypadku braku części zamiennych u producenta lub skomplikowanej usterki czas ten może się wydłużyć.
- transport do serwisu: 1-3 dni robocze
- naprawa: zwykle 2-7 dni roboczych (dłużej w przypadku braku części zamiennych u producenta)
- transport do Klienta: 1-3 dni robocze
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
ocena 5 na 5 gwiazdek